Ga naar hoofdinhoud

Dimix lanceert nieuw klantenportaal

Dimix lanceert een nieuw klantenportaal dat rechtstreeks is gekoppeld aan de orderadministratie. Volgens Dimix gaat bestellen nu nog makkelijker en sneller.

Dimix is een groothandel in de grafische sector – gespecialiseerd in printoplossingen, verbruiksartikelen en service –  met kantoren in Nederland (Breda) en België (Genk). De klantenservice staat altijd voorop, aldus de distributeur. Daarbij maakt het niet uit of het gaat om offline of online ondersteuning.

Advertentie
Advertentie

Verbeterde functies

Met de introductie van het nieuwe klantenportaal hebben klanten van Dimix toegang tot een scala aan verbeterde functies, waaronder:

  • Eenvoudige navigatie naar vertrouwde producten op één centrale locatie
  • Persoonlijke prijzen volgens individuele prijsafspraken
  • Vereenvoudigd zoeken en bestellen van producten
  • Mogelijkheid om favoriete of veel bestelde producten te markeren
  • Overzicht van orders en facturen binnen één geïntegreerde omgeving

Toegang

Om toegang te krijgen tot het nieuwe klantenportaal, is een account vereist. Klanten die nog geen account hebben bij Dimix, maar dit wel wensen, kunnen een e-mail sturen naar webshop@dimix.com met de bedrijfsnaam en contactgegevens van de gewenste contactpersoon (naam + e-mailadres) voor de webshop.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Met de gratis wekelijkse nieuwsbrief van Sign Benelux ben je altijd op de hoogte van het nieuws uit de signbranche, ontwikkelingen, acties en aanbiedingen.