Dimix lanceert een nieuw klantenportaal dat rechtstreeks is gekoppeld aan de orderadministratie. Volgens Dimix gaat bestellen nu nog makkelijker en sneller.
Dimix is een groothandel in de grafische sector – gespecialiseerd in printoplossingen, verbruiksartikelen en service – met kantoren in Nederland (Breda) en België (Genk). De klantenservice staat altijd voorop, aldus de distributeur. Daarbij maakt het niet uit of het gaat om offline of online ondersteuning.
Verbeterde functies
Met de introductie van het nieuwe klantenportaal hebben klanten van Dimix toegang tot een scala aan verbeterde functies, waaronder:
- Eenvoudige navigatie naar vertrouwde producten op één centrale locatie
- Persoonlijke prijzen volgens individuele prijsafspraken
- Vereenvoudigd zoeken en bestellen van producten
- Mogelijkheid om favoriete of veel bestelde producten te markeren
- Overzicht van orders en facturen binnen één geïntegreerde omgeving
Toegang
Om toegang te krijgen tot het nieuwe klantenportaal, is een account vereist. Klanten die nog geen account hebben bij Dimix, maar dit wel wensen, kunnen een e-mail sturen naar webshop@dimix.com met de bedrijfsnaam en contactgegevens van de gewenste contactpersoon (naam + e-mailadres) voor de webshop.