De twee bedrijven HDV Signmakers en Eyes on Media gaan vanaf nu verder onder één nieuwe naam: HDV visual branding. Eyes on Media was in 2020 al overgenomen door HDV Signmakers.
Michiel van Riet, directeur-eigenaar bij HDV visual branding: “De nieuwe naam is een logisch vervolg op de eerdere overname en past bij onze vernieuwde identiteit. Ons uitgebreide dienstenaanbod gaat verder dan traditionele signmaking. De nieuwe naam benadrukt daarnaast het vermogen om merken op een unieke en impactvolle manier te presenteren. We gebruiken de nieuwste technologieën en ons team gaat creatief te werk.”
![](https://www.sign.nl/wp-content/uploads/2024/03/HDV_visual_branding.jpg)
Rots in visual branding
HDV visual branding is ontstaan uit de merken HDV Signmakers en Eyes On Media. Vanuit Amsterdam voorzien zij kantoren en high-end retail van een visuele identiteit en laten het merk van een organisatie tot leven komen in een kantoor- of winkelomgeving.
Het nieuwe logo van HDV visual branding bestaat uit een symbolisatie van een rots. Dit is een referentie naar ‘rots in de branding’. “HDV is al 45 jaar dé rots in de branding waar altijd op gebouwd kan worden”, aldus het bedrijf in een toelichting op de nieuwe identeit.
Specialist
HDV visual branding is gespecialiseerd in hoogwaardig drukwerk en levert unieke designs door heel Nederland. Het adviseert klanten bij het hele proces: van idee, ontwerp, toepassing, techniek, materiaalkeuze tot de montage.
Lees ook: ‘Elke dag feest bij HDV Signmakers’