Expo 4.0, het beurstrio bestaande uit TecStyle Visions, wetec en GiveADays, opende na een pauze van drie jaar eindelijk weer de deuren van 30 maart tot 1 april 2023. De beurs in Stuttgart trok 12.000 bezoekers.
Op een oppervlakte van meer dan 30.000 vierkante meter presenteerden de 303 exposanten uit 23 landen hun producten en diensten op het gebied van visuele reclame, textiel en promotieartikelen. Ongeveer 12.000 bezoekers uit 46 landen kwamen naar Messe Stuttgart. De beurseditie van dit jaar lag daarmee op hetzelfde niveau als het vorige evenement in 2020.
Gevarieerd programma
De beurs werd aangevuld met een gevarieerd aanvullend programma. Bij TecStyleVisons stond in de TecCheck Area stond alles in het teken van innovatief borduurdesign onder het motto ‘Pimp your logo’. Experts lieten zien hoe technologie en materiaal kunnen helpen om van een geborduurd logo een exclusief oogverblindend en uniek bedrijfsimago of merkimago te maken.
![](https://www.sign.nl/wp-content/uploads/2023/04/TV_23_010-Groot-1024x683.jpg)
Het Wrap Institute nam voor het eerst deel aan Wetec en bood vakbezoekers informatieve live demonstraties en een groot aantal praktijkruimtes en praktische workshops in het TWI Wrap Paradise. En in de verschillende Technical Forums kregen bezoekers tips, best practice-voorbeelden en informatie over actuele ontwikkelingen in de branche.
Volgende editie
De volgende Expo 4.0 staat in de agenda voor 13 t/m 15 februari 2025.