Op donderdag 10 december houdt Fespa Nederland de ‘End Of Year Virtual Fair’. Een digitale versie van een netwerkbeurs voor de print- en signmarkt, met vijf leveranciers. De inschrijving is nu geopend.
Leveranciers en fabrikanten krijgen een platform om hun vernieuwende producten en diensten te tonen en direct in gesprek te gaan met ondernemers. Dit evenement is gratis toegankelijk voor iedereen uit de wereld van visuele communicatie, de inschrijving opent op 25 november.
Aan deze eerste editie van de ‘Virtual Fair’ werken vijf Fespa Nederland-partners mee, elk met hun eigen break-out room: Agfa, Mehler Texnologies, Multipress, Pixia en Zünd.
Interactief
De bezoekers aan de virtuele beurs geven van te voren aan welke interactieve sessies zij willen bijwonen. Daarnaast zijn er presentaties in de eveneens virtuele ‘grote zaal’ en is er gelegenheid tot onderling contact in de digitale ‘foyer’. Bij voldoende belangstelling volgt in het voorjaar van 2021 een tweede editie met vijf andere leveranciers.