Ga naar hoofdinhoud

Gepersonaliseerd printen op textiel met Ricoh

Ricoh heeft een nieuwe Ri 2000 direct-to-garment-printer (DTG). De fabrikant voorziet daarmee in de behoeften van gepersonaliseerd printen op textiel.

Breed scala artikelen

De Ri 2000 direct-to-garment-printer, beschikbaar in Europa vanaf november, biedt volgens Ricoh een hogere productiviteit, een optimale werking en gebruiksgemak. De printer ondersteunt de productie van promotionele en gepersonaliseerde artikelen. De Ricoh Ri 2000 kan met een resolutie van 1200 x 1200 dpi een breed scala aan textielproducten van prints voorzien: van traditionele T-shirts en stoffen tassen tot uiteenlopende canvasschoenen, baseballpetten of shirts met lange mouwen.

Advertentie
Advertentie

Ook kan de printer de productie van mondmaskers en veiligheidshesjes ondersteunen. Dankzij de flexibiliteit van het magnetische mechanisme met snel verwisselbare inlegplaten en de automatische aanpassing van de plaathoogte kan er eenvoudig worden gewisseld tussen verschillende soorten artikelen.

Kant-en-klare oplossing

“De nieuwe generatie DTG-printer weerspiegelt het voortdurende streven van Ricoh om klanten te voorzien van de beste inkjetoplossingen”, aldus Lucas Stevens, Product Marketeer Commercial and Industrial Printing van Ricoh Nederland. “Tijdens de productontwikkeling hebben we nauw samengewerkt met voorlopers in de continu groeiende DTG-markt. Nu we deze kant-en-klare DTG-oplossing introduceren, kunnen onze klanten er de vruchten van plukken. Met deze nieuwe aanwinst versterken we bij Ricoh ons DTG-portfolio, dat bijvoorbeeld al de Ri 100 en de Ri 1000 voor textieldrukproducties bevat.”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Met de gratis wekelijkse nieuwsbrief van Sign Benelux ben je altijd op de hoogte van het nieuws uit de signbranche, ontwikkelingen, acties en aanbiedingen.