Ocean Outdoor mag tijdens de Olympische Spelen deze zomer dagelijks een aantal uur aan live-beelden van TeamNL-wedstrijden uitzenden via verschillende Digital Out of Home (DOOH) schermen.
Hiervoor is Ocean Outdoor een partnersnip aangegaan met Warner Bros. Discovery en is hiermee de exclusieve partner in DOOH. De Olympische Spelen vinden plaats van 26 juli t/m 11 augustus 2024 in Parijs. De livestreaming en hoogtepunten zijn onder andere te zien op schermen op het Leidseplein, winkelcentrum Hoofddorp Vier Meren en Nieuwegein City Plaza.
Breed publiek
Jorinde Hehanussa, Manager Partnerships en CSR bij Ocean Outdoor, benadrukt het belang van de samenwerking: “Deze samenwerking biedt ons de mogelijkheid om meerdere hoogtepunten van de Olympische Spelen live te tonen op onze digitale schermen. Hiermee halen we een stukje Parijs naar Nederland en weten we een breed publiek te (ver)binden met de prestaties van onze TeamNL-sporters.”
Darek de Groot, Senior Marketing Specialist & Social Lead bij Warner Bros. Discovery, voegt hieraan toe: “Warner Bros. Discovery is Home of The Olympics: bij ons is elk moment, elke sport en elke medaille te zien. Deze samenwerking sluit perfect aan bij onze ambitie om meer mensen – via meer schermen dan ooit – een ultieme Olympische Spelen beleving te geven.”
![](https://www.sign.nl/wp-content/uploads/2024/03/Warner_Bros_Discovery_Partnership_Mail_970x250-Groot-1024x676.png)