Softwareontwikkelaar Prindustry presenteert op 12 januari de ontwikkelingen van merkportalen voor de inkoop en creatie van bedrukte marketingmaterialen in een online kennissessie.

De Prindustry brandportal en klantportal staan centraal in deze ‘online kennissessie vol inspiratie voor geautomatiseerde totaaloplossingen’.
Deel 1 | Prindustry, online print en merkcommunicatie
Ramon van Wingerden over Prindustry en web-to-print software met toepassingsmogelijkheden voor een whitelabel webshop, brandportal of klantportal. Dit in samenhang met een schets van de markt voor online print en merkcommunicatie.
Deel 2 | Trends B2B marketing en IT
Jolanda van Drie over de belangrijkste B2B-marketingtrends in relatie tot automatisering. Wat zijn de nieuwste mogelijkheden met software wanneer je het hebt over je marketingmaterialen inkopen, bewerken en personaliseren? Praktijkvoorbeelden illustreren de trends.
Deel 3 | Demo Brandportal
Marc Bomas met een demo van de brandportal: een bestel- en ontwerpsysteem voor alle marketingmaterialen. Visitekaartjes, brochures, bedrijfskleding of social media banners. Met een brandportal beheer je de communicatieprocessen centraal en kunnen de verschillende medewerkers of klanten decentraal gemakkelijk producten in de eigen huisstijl aanpassen en bestellen.
Vraagbaak
Berend Withaar staat tijdens de Zoom sessie gereed voor al je vragen. Bijvoorbeeld voor het verschil tussen de brandportal en de klantportal. Een klantportal is ook een brandportal, maar zet je in voor je klant in plaats van voor je eigen bedrijf. Beide zijn merkportalen voor het bewerken én inkopen van de marketingmaterialen volgens de branding van het bedrijf
