Ga naar hoofdinhoud

Editorial 4-2023 – Harder, Better, Faster, Stronger

28 juni 2023

De kop ‘Harder, Better, Faster, Stronger’ verwijst naar een hit van Daft Punk dat werd gebruikt bij de introductie van de Q-Line met BHS180, de next step op het gebied van digital finishing, bij Zünd. Het zegt alles. Automatisering en robotisering rukken op.

AI-kunst van Coca-Cola op billboards

28 maart 2023

Coca-Cola nodigt digitale artiesten uit om ‘echte magie te creëren’ met behulp van een nieuw AI-platform. De mooiste kunstwerken worden getoond op digitale billboards in New York en Londen.

Knipoog naar digital en design in Gorinchem

27 februari 2023

Hoe kun je Virtual Reality inzetten voor jouw branding? Op 15 maart wordt op Sign & Print Expo inzichtelijk gemaakt hoe digital en design sleutelelementen zijn voor de toekomst.

AI-gestuurde digital signage in retail

30 september 2021

PPDS werkt samen met een aantal technologiegiganten om een nieuwe door kunstmatige intelligentie (AI) aangedreven digital signage-oplossing te creëren voor de retail.