Ga naar hoofdinhoud

Energiezuinige ePaper-displays van Sharp op grootformaat

6 februari 2025

Op de ISE-beurs lanceerde Sharp energiezuinige ePaper-displays in grootformaat met functionaliteiten die de fullcolour schermen geschikt maken voor buitengebruik.

DEMO Festival gaat 30 januari internationaal

29 januari 2025

Het derde DEMO Festival voor motion design is de eerste editie die internationaal gaat. Op 30 januari 2025 wordt gedurende 24 uur de openbare ruimte overgenomen in vijftien steden in zeven landen.

ISE 2025 begin februari in Barcelona

16 januari 2025

ISE 2025 staat voor de deur. Deze internationale AV- en systeemintegratiebeurs vindt van 4 tot en met 7 februari plaats in Barcelona.

Reflex Online lanceert innovatieve Intercomzuil

7 januari 2025

Reflex Online, specialist in digitale oplossingen voor bezoekersbeheer en werkplekoptimalisatie, introduceert een vernieuwende Intercomzuil.

Aluvision betrekt nieuw hoofdkantoor in Kortrijk

10 september 2024

Groene en duurzame nieuwbouw op een attractieve locatie in Kortrijk. Het gloednieuwe hoofdkantoor van Aluvision is donderdag 5 september officieel geopend.

Rond LCD-scherm voor digital signage

22 april 2024

Betvis International introduceert een rond lcd-scherm van 23,6 inch. Geschikt voor diverse toepassingen, zoals in (cosmetica)winkels, galeries, kantoren en restaurants.

Green Signage: van ‘nice to have’ naar noodzaak

4 april 2024

De tweedaagse conferentie Digital Signage Summit, op 22 en 23 mei in München, besteedt uitgebreid aandacht aan Green Signage.

Digital signage in de spotlights op European Sign Expo

12 maart 2024

Onderzoek toont aan dat vier van vijf merken die digital signage inzetten, hun omzet met 33 procent zien stijgen. Het is dus niet verwonderlijk dat digital signage in de afgelopen jaren aanzienlijk terrein heeft gewonnen, nu steeds meer merken regelmatig gebruikmaken van dit advertentiekanaal.

AlfaArt biedt luxe digitale kunstwerken

20 februari 2024

Alfalite en César Yagüe herdefiniëren digitale kunst met AlfaArt, een nieuwe leddisplayoplossing voor de luxesector. “Met een onberispelijke resolutie en een ontwerp dat in elke ruimte past”, willen ze de presentatie van digitale kunst naar een hoger niveau tillen.

De Lijn kiest digitale haltedisplays van Q-lite

14 februari 2024

Q-lite mag de komende vijftien jaar in heel Vlaanderen tot wel 500 digitale haltedisplays plaatsen voor De Lijn. Duurzaamheid, een circulaire aanpak en energie-efficiëntie staan centraal.

Advertentie

Enerverende Retail Tour van Probo en Nowmads naar Barcelona

5 februari 2024

De Retail Tour die Probo samen met Nowmads naar Barcelona organiseerde, was een groot succes. Dertig branchegenoten vergaapten zich aan technologische hoogstandjes op ISE, bezochten conceptstores en dompelden zich onder in de cultuur en het nachtleven.

BlowUP media lanceert HUB in Nederland

19 januari 2024

De innovatieve afdeling van blowUP media, HUB, brengt (D)OOH-campagnes tot leven. In december was de lancering met een case voor H&M Nederland op één van de drukste NS-stations van het land.

PPDS opent Master Showroom in Amsterdam

16 november 2023

Op slechts 15 minuten van Amsterdam Airport Schiphol opent PPDS een Master Showroom. Op 2.000 vierkante meter worden de mogelijkheden met Philips Professional Displays ontsloten.

PPDS werkt samen met Grassfish

6 september 2023

PPDS, leverancier van professionele displays, gaat samenwerken met Grassfish, aanbieder van In-store Experience Management-platforms.

Outreach: Opmars (D)OOH zet door

10 augustus 2023

In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach.

Ocean Outdoor breidt netwerk uit

3 juli 2023

Ocean Outdoor heeft drie grootformaat digitale schermen geplaatst in winkelcentra van Wereldhave in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp.

Editorial 4-2023 – Harder, Better, Faster, Stronger

28 juni 2023

De kop ‘Harder, Better, Faster, Stronger’ verwijst naar een hit van Daft Punk dat werd gebruikt bij de introductie van de Q-Line met BHS180, de next step op het gebied van digital finishing, bij Zünd. Het zegt alles. Automatisering en robotisering rukken op.

Dentsu toont nieuwe trends (D)OOH

28 juni 2023

Als we marketing- en reclamebureau Dentsu mogen geloven, ziet de toekomst van out-of-homereclame (OOH) er florissant uit. Dat is te danken aan enkele boeiende (digitale) trends.

Displays met geïntegreerde digital signage

14 juni 2023

BrightSign en MOKA Technology werken samen aan de ontwikkeling van displays met geïntegreerde digital signage-mogelijkheden. Het vlaggenschip debuteert op InfoComm.

PPDS onthult ‘zero power’ digital signage

2 februari 2023

PPDS onthulde deze week op ISE de al eerder aangekondigde energiezuinige digital signage-serie met de ‘zero power’ Philips Tableaux-reeks. Een e-paper-oplossing met 60.000 kleuren.