Energiezuinige ePaper-displays van Sharp op grootformaat
6 februari 2025
Op de ISE-beurs lanceerde Sharp energiezuinige ePaper-displays in grootformaat met functionaliteiten die de fullcolour schermen geschikt maken voor buitengebruik.
Fanta zet AI in bij outdoorcampagne
13 september 2024
Reizigers die deze week op metrostation Amsterdam Centraal komen, kunnen ter plekke met behulp van AI transformeren tot een uniek Beetlejuice-karakter via een interactieve ledwall.
Global neemt digitale reclamemasten Hillenaar over
27 augustus 2024
Per 1 september breidt Global zijn DOOH-netwerk uit met de exploitatie van 66 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.
Clear Channel Nederland en Place Exchange bundelen krachten
23 augustus 2024
Clear Channel Nederland start een strategische samenwerking met Place Exchange, een Supply-Side Platform (SSP) voor programmatic digital out-of-home (DOOH) advertenties.
Digital Creative Competition van Ocean nu Europa-breed
3 mei 2024
Ocean Outdoor lanceert haar jaarlijkse Digital Creative Competition en rolt deze gelijktijdig uit in de zes andere Ocean landen. De landenwinnaars strijden dit jaar ook om een Grand Prix.
Green Signage: van ‘nice to have’ naar noodzaak
4 april 2024
De tweedaagse conferentie Digital Signage Summit, op 22 en 23 mei in München, besteedt uitgebreid aandacht aan Green Signage.
Olympische Spelen live via schermen Ocean Outdoor
22 maart 2024
Ocean Outdoor mag tijdens de Olympische Spelen deze zomer dagelijks een aantal uur aan live-beelden van TeamNL-wedstrijden uitzenden via verschillende Digital Out of Home (DOOH) schermen.
‘Out of Home-markt groeide in 2023 met 11 procent’
8 februari 2024
Het jaar 2023 is door de Out of Home-markt (OOH) afgesloten met een omzetgroei van 11 procent. Vorig jaar was…
BlowUP media lanceert HUB in Nederland
19 januari 2024
De innovatieve afdeling van blowUP media, HUB, brengt (D)OOH-campagnes tot leven. In december was de lancering met een case voor H&M Nederland op één van de drukste NS-stations van het land.
4K-technologie op digitaal scherm Amsterdam
14 november 2023
Het Rembrandtplein is de thuisbasis is van het eerste full-motion screen van Amsterdam, The Capital. BlowUp Media introduceert 4K-technologie op dit scherm.
Advertentie
Outreach: Opmars (D)OOH zet door
10 augustus 2023
In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach.
The Skywall extra scherm in Westfield Mall
8 augustus 2023
Ocean Outdoor Nederland lanceerde onlangs The Skywall in Westfield Mall of the Netherlands. Dit grote scherm past perfect bij de groeiende populariteit van het enorme winkelcentrum.
Ocean Outdoor breidt netwerk uit
3 juli 2023
Ocean Outdoor heeft drie grootformaat digitale schermen geplaatst in winkelcentra van Wereldhave in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp.
Dentsu toont nieuwe trends (D)OOH
28 juni 2023
Als we marketing- en reclamebureau Dentsu mogen geloven, ziet de toekomst van out-of-homereclame (OOH) er florissant uit. Dat is te danken aan enkele boeiende (digitale) trends.
Uitbreiding Programmatic bij Clear Channel
23 juni 2023
Clear Channel Nederland stelt marketeers via programmatic-advertising in staat gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren én meten.
TBWA valt twee keer in de prijzen
5 juni 2023
TBWA/NEBOKO is met twee prijzen de grote winnaar geworden van de derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam.
DOOH grootste groeier in digitale media
17 mei 2023
VIA Nederland publiceerde onlangs het jaarlijkse rapport over de digitale mediabestedingen in Nederland. Digital Out of Home (DOOH) is daarin met plus 44 procent de grootste groeier.
Centercom Buitenreclame wint Utrecht
8 mei 2023
Centercom Buitenreclame heeft de concessie Utrecht opnieuw gewonnen en exploiteert ook de komende vijf jaar 560 reclameborden.
Maak impact met je DOOH-reclame
13 februari 2023
Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition.
Record aan Out of Home reclame in 2022
27 januari 2023
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021.
Sign Benelux sprak met de vertrekkende (Geert Schulten) en komende (Bob Herbold) general manager van Marabu Nederland over de ontwikkelingen in de markt en de rol die het daarin speelt.
Volgens AI-specialist Job van den Berg gaan AI-agents de wereld z’n kop zetten. Cognitieve deeltaken worden via deze AI-agents aangestuurd en relatief zelfstandig uitgevoerd.
André van Keulen behoort tot de pioniers op het gebied van het digitaal bedrukken van relatiegeschenken. Sinds afgelopen jaar doet hij dit met een nieuw bedrijf: Hip Hep.
De uitvalsbasis van Nauta Textile is de eigen Microfactory in Ede, waar binnenkort ook de nieuwe Epson SC-G6000 DTF-printer is te vinden. Met de Epson Monna Lisa 13000 heeft Nauta zelfs een wereldprimeur in de showroom.
Op drupa werd bekend dat Fujifilm samenwerkt met Mutoh bij de ontwikkeling van een printerplatform voor het gebruik van de nieuwe Aquafuze-inkt. Sign Benelux bracht een bezoek aan Mutoh Europe om nader kennis te maken met de Mutoh HydrAton 1642 en het unieke inktconcept, dat nu gereed is voor uitlevering.
Reflecterende kunstwerken transformeren het centrum van Den Haag tijdens het Spiegelfestival. Marleen Sleeuwits werkte voor haar kunstwerk samen met Visual Impact.
Voor abonnees
Sign Benelux 1-2025
Op de voorpagina Waar het Oosten zweert bij DTF, is in Amerika naast zeefdruk ook DTG de techniek om textiele…
Met Sign Benelux Premium lees je onze beste artikelen over belangrijke ontwikkelingen in de branche, technieken, producten en ondernemerschap. Premium artikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van Sign Benelux. Neem nu een abonnement voor maar €6,58 per maand!