Ga naar hoofdinhoud

Energiezuinige ePaper-displays van Sharp op grootformaat

6 februari 2025

Op de ISE-beurs lanceerde Sharp energiezuinige ePaper-displays in grootformaat met functionaliteiten die de fullcolour schermen geschikt maken voor buitengebruik.

Fanta zet AI in bij outdoorcampagne

13 september 2024

Reizigers die deze week op metrostation Amsterdam Centraal komen, kunnen ter plekke met behulp van AI transformeren tot een uniek Beetlejuice-karakter via een interactieve ledwall.

Global neemt digitale reclamemasten Hillenaar over

27 augustus 2024

Per 1 september breidt Global zijn DOOH-netwerk uit met de exploitatie van 66 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.

Clear Channel Nederland en Place Exchange bundelen krachten

23 augustus 2024

Clear Channel Nederland start een strategische samenwerking met  Place Exchange, een Supply-Side Platform (SSP) voor programmatic  digital out-of-home (DOOH) advertenties.

Digital Creative Competition van Ocean nu Europa-breed

3 mei 2024

Ocean Outdoor lanceert haar jaarlijkse Digital Creative Competition en rolt deze gelijktijdig uit in de zes andere Ocean landen. De landenwinnaars strijden dit jaar ook om een Grand Prix.

Green Signage: van ‘nice to have’ naar noodzaak

4 april 2024

De tweedaagse conferentie Digital Signage Summit, op 22 en 23 mei in München, besteedt uitgebreid aandacht aan Green Signage.

Olympische Spelen live via schermen Ocean Outdoor

22 maart 2024

Ocean Outdoor mag tijdens de Olympische Spelen deze zomer dagelijks een aantal uur aan live-beelden van TeamNL-wedstrijden uitzenden via verschillende Digital Out of Home (DOOH) schermen.

‘Out of Home-markt groeide in 2023 met 11 procent’

8 februari 2024

Het jaar 2023 is door de Out of Home-markt (OOH) afgesloten met een omzetgroei van 11 procent. Vorig jaar was…

BlowUP media lanceert HUB in Nederland

19 januari 2024

De innovatieve afdeling van blowUP media, HUB, brengt (D)OOH-campagnes tot leven. In december was de lancering met een case voor H&M Nederland op één van de drukste NS-stations van het land.

4K-technologie op digitaal scherm Amsterdam

14 november 2023

Het Rembrandtplein is de thuisbasis is van het eerste full-motion screen van Amsterdam, The Capital. BlowUp Media introduceert 4K-technologie op dit scherm.

Advertentie

Outreach: Opmars (D)OOH zet door

10 augustus 2023

In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach.

The Skywall extra scherm in Westfield Mall

8 augustus 2023

Ocean Outdoor Nederland lanceerde onlangs The Skywall in Westfield Mall of the Netherlands. Dit grote scherm past perfect bij de groeiende populariteit van het enorme winkelcentrum.

Ocean Outdoor breidt netwerk uit

3 juli 2023

Ocean Outdoor heeft drie grootformaat digitale schermen geplaatst in winkelcentra van Wereldhave in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp.

Dentsu toont nieuwe trends (D)OOH

28 juni 2023

Als we marketing- en reclamebureau Dentsu mogen geloven, ziet de toekomst van out-of-homereclame (OOH) er florissant uit. Dat is te danken aan enkele boeiende (digitale) trends.

Uitbreiding Programmatic bij Clear Channel

23 juni 2023

Clear Channel Nederland stelt marketeers via programmatic-advertising in staat gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren én meten.

TBWA valt twee keer in de prijzen

5 juni 2023

TBWA/NEBOKO is met twee prijzen de grote winnaar geworden van de derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam.

DOOH grootste groeier in digitale media

17 mei 2023

VIA Nederland publiceerde onlangs het jaarlijkse rapport over de digitale mediabestedingen in Nederland. Digital Out of Home (DOOH) is daarin met plus 44 procent de grootste groeier.

Centercom Buitenreclame wint Utrecht

8 mei 2023

Centercom Buitenreclame heeft de concessie Utrecht opnieuw gewonnen en exploiteert ook de komende vijf jaar 560 reclameborden.

Maak impact met je DOOH-reclame

13 februari 2023

Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition.

Record aan Out of Home reclame in 2022

27 januari 2023

De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021.