Marketing. We doen er allemaal aan. We zetten onszelf of ons bedrijf graag op een positie die we (nog) niet hebben verdiend.
Brandmerck en Okkinga bundelen krachten
7 december 2023
Brandmerck en Okkinga Communicatie gaan gezamenlijk verder als Brandmerck Okkinga. De merken blijven los van elkaar bestaan.
Tim Wolff is marketingdirecteur Ricoh
28 juli 2023
Ricoh Europa heeft Tim Wolff aangesteld als marketingdirecteur. Hij wordt verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van Ricoh in Noord-Europa.
Heineken ‘meest waardevolle NL-merk’
13 april 2023
Kantar Brandz heeft een ‘Top-30 van meest waardevolle Nederlandse merken 2023’ bekendgemaakt. Heineken voert deze lijst aan, gevolgd door Booking.com en ING.
Prindustry start nieuw jaar met kennissessie
7 januari 2021
Softwareontwikkelaar Prindustry presenteert op 12 januari de ontwikkelingen van merkportalen voor de inkoop en creatie van bedrukte marketingmaterialen.
Esko lanceert gratis hulpmiddel
7 december 2020
Esko heeft een gratis online hulpmiddel voor retailers gelanceerd: ‘Essential Toolkit for Retailers: from Consumer Insights to Product Launches’. Onder andere voor betere marketing.
Jo Mayer nieuwe senior director ISE
21 september 2020
Jo Mayer wordt senior director of marketing bij Integrated Systems Events. Zij stapt over van EasyFairs. Een boost voor de organisatie in de aanloop naar ISE 2021.
Voor abonnees
Kampsen commercieel directeur Heytex
17 juni 2020
Heytex heeft Fabian Kampsen benoemd tot nieuwe commercieel directeur. Hij werkt sinds 2011 bij het Duitse bedrijf en gaat het wereldwijde verkoop- en marketingteam leiden.
Voor abonnees
De Zeepkist 4-2017 – Tijd voor normale marges
2 juni 2017
Op dit moment is er een onderzoek uitgezet onder de signbedrijven over de uurtarieven die gehanteerd worden.
Voor abonnees
Drukwerkdeal lanceert partnerprogramma
21 april 2016
Drukwerkdeal.nl lanceert een partnerprogramma voor resellers. Deelnemers kunnen gebruikmaken van partnerkortingen, een vaste accountmanager en een co-marketingfonds.
Volgens AI-specialist Job van den Berg gaan AI-agents de wereld z’n kop zetten. Cognitieve deeltaken worden via deze AI-agents aangestuurd en relatief zelfstandig uitgevoerd.
André van Keulen behoort tot de pioniers op het gebied van het digitaal bedrukken van relatiegeschenken. Sinds afgelopen jaar doet hij dit met een nieuw bedrijf: Hip Hep.
De uitvalsbasis van Nauta Textile is de eigen Microfactory in Ede, waar binnenkort ook de nieuwe Epson SC-G6000 DTF-printer is te vinden. Met de Epson Monna Lisa 13000 heeft Nauta zelfs een wereldprimeur in de showroom.
Op drupa werd bekend dat Fujifilm samenwerkt met Mutoh bij de ontwikkeling van een printerplatform voor het gebruik van de nieuwe Aquafuze-inkt. Sign Benelux bracht een bezoek aan Mutoh Europe om nader kennis te maken met de Mutoh HydrAton 1642 en het unieke inktconcept, dat nu gereed is voor uitlevering.
Reflecterende kunstwerken transformeren het centrum van Den Haag tijdens het Spiegelfestival. Marleen Sleeuwits werkte voor haar kunstwerk samen met Visual Impact.
Voor abonnees
Sign Benelux 1-2025
Op de voorpagina Waar het Oosten zweert bij DTF, is in Amerika naast zeefdruk ook DTG de techniek om textiele…
Met Sign Benelux Premium lees je onze beste artikelen over belangrijke ontwikkelingen in de branche, technieken, producten en ondernemerschap. Premium artikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van Sign Benelux. Neem nu een abonnement voor maar €6,58 per maand!