Ga naar hoofdinhoud

Van Mil & Van Mil sluit zich aan bij Signpres Group

6 februari 2025

Signbedrijf Van Mil & Van Mil wordt onderdeel van Signpres Group. Eigenaren Geoffrey de Kleijn en Rens van Mil zien deze stap als een natuurlijke ontwikkeling om verder te groeien in een snel veranderende markt.

Lancering van Dravik Print Connect op 23 januari

6 januari 2025

Dravik Print Connect wordt op 23 januari gelanceerd tijdens een Live-event in de Werkspoorfabriek in Utrecht.

Burocad en Antilope De Bie gaan samenwerking aan

10 oktober 2024

Burocad maakt bekend een strategische samenwerking aan te gaan met Antilope De Bie, partner van de Graphius Group en marktleider…

Dimix gaat samenwerken met Multicopy

16 september 2024

Dimix meldt een samenwerking te zijn aangegaan met Multicopy. De leverancier voor de sign- en grafische industrie ondersteunt vanaf nu Multicopy-ondernemers met geavanceerde printoplossingen en materialen.

Strategisch partnerschap Fujifilm en Igepa Belux

31 mei 2024

Fujifilm heeft op drupa 2024 in Düsseldorf een strategisch partnerschap met dealer Igepa Belux aangekondigd, ter ondersteuning van de verkoop van het Acuity Prime-assortiment in de Belux.

HP en Canva bundelen krachten

29 mei 2024

HP en Canva gaan de komende jaren nauw samenwerken, waarmee Canva-gebruikers naadloos online kunnen ontwerpen en lokaal printen.

Ocean Outdoor verlengt partnership NOC*NSF

18 september 2023

Ocean Outdoor en NOC*NSF hebben hun samenwerking niet alleen verlengd tot 2032, maar tevens fors uitgebreid.

PPDS werkt samen met Grassfish

6 september 2023

PPDS, leverancier van professionele displays, gaat samenwerken met Grassfish, aanbieder van In-store Experience Management-platforms.

Voor abonnees

Editorial 8 – 2021 – Zoeken naar juiste ecosysteem

21 december 2021

Steeds meer print- en signbedrijven richten zich op de markt voor interieurdecoratie. Hoe pak je dat aan?

Meer inzicht in DOOH-campagnes

28 juni 2021

DooH Solutions & Services heeft Sightcorp geselecteerd als leverancier op het gebied van analysetechnologie. Samen leveren zij doelgroepgegevens voor het DOOH-landschap in de Benelux.

Advertentie
Voor abonnees

De Zeepkist 4-2019 – Green Marketing

1 juli 2019

Op dit moment in mijn leven voel ik sterk de behoefte om voor de komende jaren eens te kijken waar mijn toegevoegde waarde ligt voor de signindustrie.

Voor abonnees

De Zeepkist 3-2019 – Bewust (on)bekwaam?

22 april 2019

Kijk om je heen en je ziet de vraag toenemen, naar kwaliteit, naar kennis, maar ook naar one-stop-shopping.

Voor abonnees

Samenwerking Si’bon en Fespa Nederland

28 december 2016

Si’bon en Fespa Nederland hebben een intentieverklaring getekend om strategisch meer te gaan samenwerken. Met name op het gebied van onderwijs en onderzoek.

Voor abonnees

De Zeepkist 6 – 2016 – ‘Andere tijden’

19 september 2016

Samenwerking, bundelen van krachten, kennis delen; je hoort en leest er steeds vaker over en het wordt meer en meer iets van deze tijd.

Voor abonnees

Freelancers bundelen montagespecialisme

28 januari 2015

De freelance foliemonteurs Jelmen Lopatka, Michael Muller en Ferry Mühlenbruch hebben de handen ineen geslagen en een nieuwe bv opgericht, genaamd VinylSign.