Ga naar hoofdinhoud
Voor abonnees

Mbo-signopleidingen aan de slag met nieuw Kwalificatiedossier

6 november 2024

In vijftien jaar tijd is veel bereikt in het signonderwijs. Schooljaar 2024-2025 startte met een nieuw Kwalificatiedossier Signmaker.

Editorial: Passie voor sign

6 maart 2024

‘Creatief en eigenwijs’ stond boven mijn editorial in het eerste nummer van Sign Benelux. Misschien had daar nog bij moeten staan ‘prikkelend’.

HDV visual branding nieuwe naam voor bekende bedrijven

5 maart 2024

De twee bedrijven HDV Signmakers en Eyes on Media gaan vanaf nu verder onder één nieuwe naam: HDV visual branding. Eyes on Media was in 2020 al overgenomen door HDV Signmakers.

FBI Reclame neemt Signland over

29 november 2023

Marlon van Twillert van FBI Reclame uit Ridderkerk neemt per 1 december 2023 de activiteiten over van Signland van Matthijs van Dijk.

Sign+ Magazine en SignPro Benelux samen verder

6 oktober 2023

Sign+ Magazine en SignPro Benelux gaan vanaf 1 januari 2024 samen verder. Ondernemers in de maakindustrie voor visuele communicatie worden vanaf dat moment in print en online bediend door het vakblad Sign Benelux en de website Sign.NL.

Editorial 5-2023 – What’s in a name?

3 augustus 2023

De maakindustrie voor visuele communicatie is inmiddels zo breed, dat we ons moeten behelpen met een engelstalige term – signmaker – die geen enkele snaar bij de burger raakt.

Reclasign verhuist productie

17 juli 2023

Reclasign verhuist na de zomer de productie van Warmenhuizen naar de vestiging in Heerhugowaard, met in de buurt twee nieuwe montagehallen.

Voor abonnees

D.Signtist 3-2022 – Mijmerend ten onder

25 april 2022

Mijmeren. Het woord is zo oud als de gebruikers ervan. D.Signtist mijmerde bij het lezen van Sign+ Magazine.

Energieneutraal pand voor Alvasi Reclame

10 maart 2022

Erik Fieten betrok met Alvasi Reclame afgelopen zomer een prachtig energieneutraal nieuw pand, met een circulaire bedrijfshal erachter.

Nieuwe look voor Isca

16 september 2021

Isca grijpt Sign2Com aan voor het presenteren van de nieuwe huisstijl, inclusief een bijpassende beursstand en vernieuwde webshop.

Advertentie

Aftermovie SI’BON Buitenevent 2021

14 september 2021

Bekijk onze aftermovie over het SI’BON Buitenevent 2021 op een zonovergoten Ameland, waar naast activiteiten ook plek was voor netwerken.

‘Eigen hybride printer biedt meer flexibiliteit’

3 mei 2021

Anticyclisch investeren, zo zou je de aanschaf van een Agfa Anapurna bij FDS kunnen noemen. Raymond Zutt ziet het echter als een logische stap in de ontwikkeling van zijn signbedrijf.

Doe mee aan ons lezersonderzoek

4 februari 2021

Wij zijn benieuwd hoe u Sign+ waardeert. Om onze informatievoorziening aan u te verbeteren, doen wij een lezersonderzoek. Doe mee en maak kans op een dashcam.

Doe mee aan lezersonderzoek Sign+

22 januari 2021

Wij vragen 5 minuten van uw tijd om onze dienstverlening aan u te verbeteren. Doe mee aan dit lezersonderzoek en maak kans op één van de 10 dashcams die we verloten!

Voor abonnees

Meertalige ondersteuning Easy Cut Studio

15 juli 2020

Easy Cut Studio heeft meertalige ondersteuning en helpt zo meer signmakers om de software eenvoudig te gebruiken op macOS en Windows.

Voor abonnees

Televisiespot Erkende Sigbedrijven Si’bon

24 april 2020

Van 1 tot en met 15 mei krijgt brancheorganisatie Si’bon reclamezendtijd op de NPO-televisiezenders. Slogan: ‘Wij sign er voor ondernemend Nederland.’

Voor abonnees

De Zeepkist 4-2017 – Tijd voor normale marges

2 juni 2017

Op dit moment is er een onderzoek uitgezet onder de signbedrijven over de uurtarieven die gehanteerd worden.

Voor abonnees

Editorial 2 – 2017 – Maatwerk in grootformaat

13 maart 2017

Het mooie van onze branche is dat deze zo gemêleerd is. De maakindustrie voor visuele communicatie laat zich niet eenvoudig in een hokje duwen.

Voor abonnees

De Zeepkist 1 – 2017 – Vakmensen

27 januari 2017

En toen was het jaar alweer voorbij. 2016 is voor ons een mooi jaar geweest. We hebben mooie projecten mogen uitvoeren en net als een groot deel van de markt een mooie groei doorgemaakt.

Voor abonnees

Editorial 1 – 2017 – Blurring en verdienmodellen

13 januari 2017

‘Blurring’ is een trend die je steeds vaker ziet bij bijvoorbeeld vakbeurzen. Het faciliteren van blurringconcepten biedt ook mogelijkheden voor de visuele communicatiebranche als het gaat om het creëren van de juiste sfeer.