Ga naar hoofdinhoud

Amethyst Shadow kleur 2025 van Sigma Coatings

25 september 2024

Sigma Coatings heeft Amethyst Shadow (PPG1046-7) uitgeroepen tot hun kleur voor het jaar 2025. Traditiegetrouw maken de grote verffabrikanten rond…

‘True Joy’ is kleur van het jaar 2025

18 september 2024

Traditiegetrouw benoemen de grote verffabrikanten een ‘Kleur van het jaar’. AkzoNobels kleur van het jaar voor 2025 is True Joy. Deze vrolijke gele tint is, volgens de verffabrikant, ‘op een missie om onze huizen te vullen met optimisme, trots en levendigheid.’

Gevarieerde Kick-off meeting bij SI’BON

29 januari 2024

Wie van (klassieke) auto’s houdt, kwam aan zijn trekken tijdens het Kick-off event van SI’BON. Visscher Classique in Buren vormde het decor. Duurzaamheid, mobiliteit en kunstmatige intelligentie waren de andere thema’s.

Kick-off meeting SI’BON op 25 januari

4 december 2023

Zet ‘m alvast in de agenda: donderdag 25 januari. Dan luidt SI’BON met de jaarlijkse kick-off meeting het nieuwe jaar in.

Fespa Print Census: Milieu steeds belangrijker

13 juli 2023

Er is toenemende vraag van opdrachtgevers naar meer duurzame producten en/of productiemethoden. Dit blijkt uit de resultaten van de mondiale Fespa Print Census.

Dentsu toont nieuwe trends (D)OOH

28 juni 2023

Als we marketing- en reclamebureau Dentsu mogen geloven, ziet de toekomst van out-of-homereclame (OOH) er florissant uit. Dat is te danken aan enkele boeiende (digitale) trends.

Oproep voor SI’BON trendonderzoek 2021

20 januari 2022

Brancheorganisatie SI’BON voert haar jaarlijkse trendonderzoek uit. Het meten van de temperatuur heeft als doel trends te herkennen en input te bieden voor strategische besluiten.

SignTalk over Brancheverkenning SignTechniek

7 juli 2021

Branchevervaging is van alle tijden. In de podcast SignTalk praten we hierover met Ton van der Schoot en Terry Heemskerk van de Vakgroep SignTechniek. Aanleiding is de Brancheverkenning 2021.

Editorial 2-2021 – Parallelle werelden

12 maart 2021

Zowel over de geboekte resultaten in 2020, als de verwachtingen voor 2021 lijken ondernemers in de grafimedia- en de signbranche in parallelle werelden te leven.